perjantai 2. helmikuuta 2018

Talven kuulumisia

Heippa! Pitkästä aikaa luvassa kunnon kuulumispostaus. Tammikuu sujui jotenkin todella nopeasti ja nyt on jo helmikuu. Tultiin tänään reissusta kotiin ja voi miten hyvää toi reissu tekikään mulle. Vaikkei tuo ihan lomaa ollutkaan kun tein koulujuttuja myös reissussa, etenkin lennoilla. Lennot aion kyllä jatkossakin käyttää koulujuttujen tekemiseen, aika menee nopeasti eikä jää jälkeen koulusta reissun takia. Kolme kuukautta ilman reissua on mulle kyllä maksimi, nytkin huomasi että mulla oli jo vierotusoireita matkustamisesta. Jos noin voi sanoa😄 Onneks seuraavaan reissuun on aikaa enää kuukausi ja sitä seuraavakin reissu suunniteltu joten ilman matkustamista ei tarvitse olla pitkiä aikoja. Krakovasta tulee postausta ensi viikolla viimeistään, joten pysykää kuulolla!

Mitä mulle sitten kuuluu? Oikeestaan sitä tavallista arkea. Koulua ja työtä, lähinnä koulua. On ihanaa, mutta samalla outoa olla taas koulun penkillä. Vaikkei mun opiskelu ole pitkiä aikoja niin on siinä taas oma juttunsa istua tunteja koulun penkillä. Toki meillä on koulua loppujen lopuksi tosi vähän, vain viikko noin kerran kuukaudessa. Tykkään omalla tavallani itsenäisestä opiskelusta, kun voin nukkua pidempää ja opiskella vaikka pitkin päivää. Ja millon vaan, missä vaan. Lähiopetus onkin sitten tiivistä ja nopeasti etenevää. Kun amiksessa istuin takapulpetissa selailemassa puhelinta niin nyt istun etupulpetissa kuunnellen kaiken mitä opettaja kertoo. Toivottavasti tuo jatkuu seuraavat 3,5-vuotta! Haluan kasvaa paitsi ihmisenä niin myös ammattilaisena, niin että oikeasti tiedän asioista ja osaan auttaa ihmisiä parhaan kykyni mukaan. En ota koulusta kuitenkaan mitään paineita, menin sinne vapaaehtoisesti tavoittelemaan unelmiani enkä stressaanaan itseäni loppuun. Kun amiksessa opiskelin vähän pakosta, on tämä vapaaehtoista ja opiskelen itseäni varten. 
 
Se siitä opiskelusta! Pikkasen on ikävä töihin vaikka olenki sinne huomenna menossa. Olen tekevä ihminen, joten istuminen käy mulle ihan työstä😃 Aion ehdottomasti kirjoittaa opiskeluistani enemmän vaikkapa keväällä kun ensimmäinen lukukausi on ohi. Nyt on niin hankalaa sanoa vielä mitä tuo opiskelu on oikeasti. Matkustelun ja koulun lisäksi mulla on hiukan töitäkin luvassa, joten pääsee hiukan tekemään muutakin. Mitä muuta olen sitten tehnyt? Kävin mm. toisen kerran matkamessuilla. Sain liput ystävältäni mulle ja Joonakselle, muuten olisin varmaan messut jättänyt väliin. Messut olivat kuitenkin ihan mukavat ja innostuttiin aivan uudesta kohteesta jälleen kerran😊Lisäksi olen viettänyt mukavia hetkiä perheeni ja ystävieni kanssa. Mulla oli viime viikonloppuna tyttöjen ilta ystävilleni ja ehdottomasti pitää uudellee järkätä tuollainen! Ensi kuussa mulla on tulossa yhden lempibändini Hollywood Undeadin keikka, jota en malta enää odottaa😍 Kaikki on siis oikein hyvin! Tuon reissun jälkeen osaan taas arvostaa elämää enemmän ja sitä mitä kaikkea mulla on.

Kertokaa teki mitä teille kuuluu? Ja ihanaa viikonloppua!

20 kommenttia:

  1. Ihana lukea sun kuulumisia blogipostauksen muodossa ♥ Tuo on varmasti ihan hyvä idea tehdä niitä koulutehtäviä lennoilla, sillä varmasti menee paljon nopeampaa lennot :) Ja ei ainakaan mene sitten kohteessa aikaa niiden tekemiseen niin paljon.

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla!<3 Juu toi oli tosi hyvä idea ja aion jatkossakin tehdä noin :)

      Poista
  2. Oli kyllä niin kivaa viime viikonloppuna, lisää tuollaisia iltoja ♥ Voikun pääsis edes sen kolmen kuukauden välein reissuun, yleensä joutuu venailemaan vuoden :D Tsemppiä kouluun ja kivaa viikonloppua, kohta nähään<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu pitää ehdottomasti ottaa uudelleen! <3 Niin no turhaa valitan, mutta mulle kolme kuukautta tuntuu pitkältä ajalta :D Kiitti paljon ja oli ihana nähdä :)<3

      Poista
  3. olipa kiva lukea sun kuulumisia:) Hyvä että koulukin on lähtenyt mukavasti käyntiin, kiva lukea sitten sun ajatuksia koulusta kunhan kirjoitat ja nähdä onko samoja ajatuksia ja mitä taas eri ajatuksia!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Juu pitää kirjoittaa enemmän koulusta keväällä, toi on just mielenkiintoista tietää minkälaisia ajatuksia meillä on!

      Poista
  4. Yleensä jos multa kysytään mitä kuuluu, vastaan usein että töitä :D Ystävätkin jo hieman piikittelevät, kun olen aina vain töissä. Sitä luuli että sesonki kauden jälkeen työt vähenevät, mutta olen onnistunut buukkaamaan koko kalenterin taas täyteen töitä. Onneksi pääsee hiihtolomalla lappiin rentoutumaan viikoksi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo :D Semmosta se elämä välillä on, varsinkin jos sesongit vaikuttavat työn määrään :) Hyvä kuitenkin kun pääset myös rentoutumaan!

      Poista
  5. Niin kiva kun kirjoittelit tällaisen kuulumispostauksen :) Ja tosi ihana kuulla, että sulle kuuluu hyvää<3 Koulujutuista haluun ehdottomasti kuulla enemmänkin, eli ehdottomasti kirjoitat siitä sitten, kun takana on vähän enemmän opiskeluja :D

    Pakko muuten sanoa jo nyt, että jo pelkät sun Instakuvat sai mut kiinnostumaan Krakovasta ihan täysillä. Aloin heti katsoa mitä sinne maksaisi lennot sun muut pääsiäiseksi, ja vaikka totesinkin heti sen jälkeen, etten mä tänä keväänä pysty lähtemään sinne tai muuallekaan, aion ehdottomasti kyseiseen kaupunkiin vielä matkustaa! En siis malta odottaa sun postauksia Krakovasta<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu näitä on välillä mukava kirjoittaa :) Koulusta aion kirjoitella enemmän sitten kun oon ollut siellä kauemmin!

      Juu Krakova on niin mielenkiintoinen kaupunki!<3 Kiva, että innostuit siitä :) Sinne pääsee välillä todellakin edullisesti. Kannattaa siis mennä kun tilaisuus vaan tulee! Ja Krakovasta on tulossa tällä viikolla postausta :)

      Poista
  6. Kiva kuulla siun kuulumisia! Ja tosiaankin, koulussa istuminen käy välillä työstä.. Ja tosi kauniita kuvia tässä postauksessa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäsit lukea! :) Jep ihan totta :D Ja kiitos paljon!<3

      Poista
  7. Voi vitsit olisin niin halunnut myös matkamessuille! :D tuntuu että mä missailen aina kaikki hyvät messut hahah, mutta onneksi ne yleensä toistuu vuosittain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä mennä matkamessuille jos matkailu kiinnostaa :) Ja tosiaan onneks suurin osa messuista on aina joka vuosi!

      Poista
  8. Kivaa ja virkistävää lukea vaihteeksi myös perus kuulumisia :) Nuo sun koulujutut kiinnostaa kyllä tosi paljon, etenkin kun ite oon suuntaamassa sitten samalle alalle tulevaisuudessa! Mulle kuuluu myös ihan hyvää, pari viikkoa sitten olin flunssassa, mutta en onneksi joutunut olemaan päivääkään pois koulusta. Pian olisi tarkoitus alkaa hankkimaan työharjoittelupaikkaa, koska heti hiihtoloman jälkeen alkaa viiden viikon työharjoittelu :D Kivaa viikonloppua! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Ja niistä tuun kevään lopuksi varmasti kertomaan enemmän! Hyvä ku et joutunut olemaan poissa koulusta vaikka flunssassa olitkin. Toivottavasti flunssa on jo helpottanut ja löydät kivan työharjottelupaikan! :) Kiitos samoin <3

      Poista
  9. Mä niin voin samaistua tohon ”ennen takana istumassa ja nyt eturivissä opiskelemassa”. Mulla ihan sama juttu! :D
    Tosi kiva kuulumispostaus tätä oli mukava lukea. :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo haha :D Jostain syystä oon päätynyt taas takapulpettiin, siitäkin oli koulussa just juttua. En vaan osannut istua siellä edessä! Kiva kuulla, kiitti Siiri <3

      Poista
  10. Hieman tulee myöhässä minun kommenttini tähän postaukseen, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Eikös se niin ole? :'D

    Joka tapauksessa! Halusin kommentoida, että on ihanaa kuulla sun kuulumisiasi välillä! Vaikka ihan lyhyestikin. Tällaisia postauksia lukisin useamminkin enemmän kuin mielelläni <3 Tiedän että blogisi keskittyy lähinnä matkusteluun ja kaikkeen, mikä siihen liittyy, mutta on mukava kuulla, miten sulla muutenkin menee matkustelun ulkopuolella :)

    Tsemppiä opintojen kanssa! Sulla on kyllä niin ihailtava asenne sekä töitä että opiskelua kohtaan, kunpa olisin itse yhtä motivoitunut... No, ehkä joskus minäkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! :D Ei mua ainakaan haittaa, kiva kun aina kommentoit :)

      Ja heii ihana kuulla! <3 Pitää siis useammin tehdä postauksia kuulumisista. Oon myös monesti just sanonutkin, että mielelläni kirjottelen muustakin. Kun arki ja muut jutut ovat kuitenkin elämääni pääosin ja matkustelu siinä sivussa :)

      Kiitti paljon! Tämäkin asenne on tullut vuosien mittaa ja mulla on myös hyvä juttu kun on niin mielenkiintoinen koulu ja hyvä työpaikka :) Ihan varmasti sullakin motivaatio paranee!

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥