perjantai 5. tammikuuta 2018

Goodie Bagin sisältö!

Moi!💖 Matkustaminen on asia jota rakastan, mutta toinen on asia mitä rakastan on kosmetiikka! Tällä kertaa siis luvassa postaus täynnä kosmetiikkaa ja herkkuja! Järjestimme siis Sofian kanssa bloggaajille pikkujoulut ja lahjaksi jokainen osallistuja sai kassillisen kosmetiikkaa ja herkkuja. Teemana meillä oli eläinkokeettomuus ja luonnonkosmetiikka. Osa tuotteista on myös vegaanisia ja kaikki syötävät olivat vegaanisia. Oli mukava koota bloggaajille nämä kassit ja samalla itsekin saada kassi täynnä uutta ja mielenkiintoista kosmetiikkaa😊
Herbina on mulle tuttu merkki vaikka melko vähän kyseistä merkkiä on tullut käytettyä. Herbinan puhdistusvaahto on päässyt mulla kuitenkin lähes joka päiväiseen käyttöön! Se puhdistaa ihon hyvin ja on myös riittoisaa. Plussaa aivan ihanasta tuoksusta! Huulirasvat ovat mulla myös käytössä, molemmat kosteuttavst huulia hyvin ja ovat makean makuisia. Lisäksi noita on mukava laittaa tuosta putellista. Olen rakastunut kookosen tuoksuun kosmetiikassa, joten tämä kookoksen tuoksuinen huulirasva Hurrawilta oli ihana yllätys. Mulla on entuudestaan pari Hurrawin huulirasvaa, jotka ovat oikeestaan Joonaksen käytössä, joten nyt mullakin on sitten oma. Nuo huulirasvat ovat hyviä ja kostuttavat hyvin huulia.

Urtekramilta saatiin testiin herkullinen pesto sekä marjaisa shampoo. Tuosta pestosta tein heti pestopastaa ja nam kun se oli hyvää! Aion jatkossakin ostaa tuota pestoa, ei edes huomannut, että se oli vegaanista! Tuo shampoo oli mukava yllätys, tykkäsin sen tuoksusta sekä siitä miten se vaahtoutu hiuksia pestessä. Perus hyvä shampoo, hiukset sillä ainakin sai puhtaaksi! Mossa oli mulle aivan uusi merkki, vaikka olinkin siitä kuullut hyvää. Tuo vartalovoide on mielestä ihan perus hyvä vartalovoide, jota on helppo levittää ja voide tarpeeksi paksua omaan makuuni. Tuota kasvonaamiota voi käyttää kahdella eri tavalla eli joko levittää ohut kerros yön ajaksi tai paksu kerros kasvonaamion tapaan. Mä olen käyttänyt useamman kerran tuota yöksi jätettävällä tavalla. Naamiona olen kokeillut pari kertaa ja toimii tämä tuote myös niin. Tuo tuote tuoksuu mielestäni aivan persikka jugurtilta, ihana tuoksu!

Organic shop on mun yksiä suosikki merkkejä sen edullisten hintojen sekä tuotteiden toimivuuden vuoksi. Tuota vartalovoita en ollut testannut aikaisemmin enkä oikein pitänyt siitä. Rasva on liian ohutta eikä sitä ole mieluisaa levittää. Tuoksukaan ei ole mikään ihmeellinen vaikka mansikan tuoksuisista tuotteista yleensä pidänkin.  Olen tätä kuitenkin käyttänyt, koska haluan aina käyttää kaiken kosmetiikan loppuun. Rasva jättää ihon kuitenkin pehmeäksi, joten siitä plussaa. Tuo vartalokuorinta taas oli oikein toimiva tuote kuten muutkin Organic shopin kuorinnat. Kuorinta tuoksuu mielestäni ihan hyvälle ja se on helppo levittää iholle samalla sen jättäen ihon miellyttävän tuoksuiseksi ja tuntuiseksi. Ekopharma oli semmoinen minkä halusin ehdottonasti mukaan meidän kassiin kotimaisuutensa ja mielenkiintoistenn tuotteiden vuoksi. Tuo oli toinen puhdistusvaahto kassissa ja mielestäni sekin ihan toimiva tuote. Vadelman tuoksulta odotin kuitenkin paljon ja tuo tuoksu ei ollut yhtään niin hyvä kuin odotin. Tuote ei myöskään ole riittoisaa yhdellä painauksella. Olen tätä kuitenkin käyttäny vuorotellen Herbinan puhdistusvaahdon kanssa. Tuo kasvovesi on niin kätevä! Tuota saa siis levitettyä suihkuttamalla sitä ihoon, ei voisi olla kätevämpää! Tuote kosteuttaa hyvin ihoa, joten kasvovettä on tullut käytettyä päivittäin.

Laveraan olen täysin ihastunut ja heidän tuotteitaan niin meikkejä kuin muutakin kosmetiikkaa tulee varmasti ostettua jatkossakin. Tuo käsirasva ei ollut paras mahdollinen käsirasva, mutta mielestäni ajoi kuitenkin asiansa ohuesta koostumuksestaan huolimatta. Pienestä koosta plussaa sekä tuoksusta joka on hyvin mieto, joten tätä on ollut kiva käyttää myös töissä. Suihkugeeli on tämän kassin lempparituotteitani. Kookoksen ja vaniljan tuoksu hurmaa mut ja tällä on ihana pestä itsensä! Tykkään. Tuo kahvikuorinta oli näyte, mutta olen tätä kokeillut pari kertaa ja tämä kuorii ihon todella hyvin. Mulla on toiselta merkiltä käytössä kahvikuorinra vartalolle ja kahvikuorinnat kuorivat kyllä paljon paremmin kuin esimerkiksi sokerikuorinnat. Tuoksuhan tuossa on kyllä aika voimakas enkä oikein tykkää, mutta pääasia että tuote ajaa asiansa eli ihon kuorimisen. Lisäksi sain vielä Laveralta ylimääräisen tuotteen eli kookossaippuan! Ylläri kookosta, oon kyllä iloinen että tässä pussukassa oli useampi kookokselta tuoksuva tuote. Tuota saippuaa en ole pahemmin vielä käyttänyt, mutta tuoksu on ainakin mitä ihanin ja pesee kädet hyvin. Näytteitäkin olen kokeillut jonkun verran ja ne olivat mielestäni kiva lisä kokeilemaan uusia tuotteita.
 
Vaikka lahjakassi sisälsi paljon kosmetiikkaa, oli mukana myös muutamia vegaanisia herkkuja. Tuo Nirwana- suklaalevy on kyllä parhaimpia suklaita mitä olen koskaan syönyt! Se maistuu hasselpähkinältä eikä siitä koskaan uskoisi, että on vegaaninen suklaa kyseessä. Aion ostaa ehdottomasti uudelleen. Tuo energiapallo oli mielestäni hauska idea, vaikken huomannutkaan sen tuovan energiaa päivääni. Maku oli ihan jees, kookokselta maistui melko paljon. Goodion raakasuklaasta en valitettavasti pitänyt. En ole oikein raakasuklaiden ystävä ja tuossa maku oli liian voimakas.

Iso kiitos vielä meidän sponsoreille! Mitäs tykkäsitte tuotteista? Löytyikö vanhoja suosikkeja tai herättikö joku tuote sun mielenkiinnon?😊

30 kommenttia:

  1. Mie en tiennykään, että Herbina on vegaaninen tuote! :) Kivoja juttuja löytynyt teidän pussista, mie en oo testannu noista mitään, vaikka useasti niiden ohi kaupassa kävellytkin ja jopa hyllyttänyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se ookkaan :) Mainitsin, että jotkut tuotteet ovat vegaanisia :D Mä tykkäsin myös tuon kassin sisällöstä! Kannattaa siis ostaa testiin jos kiinnostaa enemmänkin ja on tarvetta :)

      Poista
  2. Aivan ihania tuotteita! Haluaisin niin kovasti kokeilla noita Herbinan huulirasvoja sekä Organic Shopin vartalokuorintaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Kannattaa ehdottomasti testata :) Noi huulirasvat on kuin karkkia nimensä mukaisesti ja Oeganic shopin vartalokuorinnat kuorivat hyvin ihoa :)

      Poista
  3. Onpas ihana sisältö tässä! Noilla saa ihan varmasti aikaan täydellistä hemmottelua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Ja oon samaa mieltä, joka päivä jotakin pientä hemmottelua <3

      Poista
  4. Oi kun kiva sisältö ♥ Hurraw! huulirasvoja on tullut kokeiltua ja ne oli kyllä tosi hyviä. Organic Shopin tuotteita olisi tosi kiva päästä kokeilemaan joskus, koska oon niistäkin kuullut niin paljon hyvää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! <3 Kiva, että oot tykännyt Hurrawin huulirasvoista, ne on kyllä hyviä :) Juu kannattaa kokeilla Oeganic shoppia, niitä saa edullisesti esim. Sokokselta!

      Poista
  5. Goodiebag oli kyllä niin 5/5! <3 En oo vielä postaillut tosta, kun halusin kokeilla kaikkia tuotteita ennen postaamista.. Musta oli ihan superihanaa,että löysin ihan simona uusia tuotteita, mitä käyttää - sellasiltakin merkeiltä, mitä en olis osannut edes kokeilla ennen goodiebagiä! <3 Oon löytänyt monta uutta tuotetta, jotka jää vakkareiksi käyttöön! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee ihana kuulla!<3 Juu mullakin meni hetki tuotteiden testaamiseen;D Ja ihan sama juttu mullakin, löytyi kyllä niin ihania tuotteita vakio käyttöön! :)

      Poista
  6. Ihana postaus<3 Mulla on tää myös kohta julkaisua vaille valmis! Tosta Ekopharman tuotteiden tuoksusta täytyy sanoa sen verran, että mä taas tykkään tosta tosi paljon. Oon ehkä liian tottunut siihen, kun niin moni luonnonkosmetiikan tuote tuoksuu sellaselle yrttiselle ja tositosi voimakkaalle :D Toi on pelkkää plussaa, jos se tuoksu on jotain muuta, kun luonnonkosmessa ei kuitenkaan käytetä mitään keinotekoisia tuoksuja :) Ekopharman Hilla-sarjan tuotteet tuoksuu ihan mielettömän hyvälle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linda!<3 Ja kiva kuulla, innolla odotan jo sun postausta :) Mä taas tykkään melko vahvoistakin tuoksuista, en liian vahvoista, mutten myöskään liian miedoista :D Noissa tuotteissa mun mielestä tuoksu ei vaan ollut niin hyvä kuin odotin.. Okeii, sitäki ois kiva kokeilla joskus :)

      Poista
  7. Itse oon kerennyt kokeilla hurraw huulirasvaa, mikä on kyllä hyvä mulla ei ennen ollut, sekä ekopharman tuotteita ja niistä oon kyllä tykännyt, kunhan vähän kerkeän muita kokeilla niin itsekin tehdä tämän postauksen, oli kiva lukea sun mielipiteitä näistä tuotteista!! Nuo syötävät oli kaikki kyllä itsellä mieleisiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun oot tykännyt ja hiukan kerennyt testailemaankin tuotteita :) Oottelen jo sun postausta!

      Poista
  8. Paljastuipas goodie bagistä kivoja juttuja! Organic shop on myös yks mun lempi merkeistä kosmetiikassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :) Ja oon samaa mieltä, niillä on niin ihania tuotteita <3

      Poista
  9. Jeij säkin teit tän ♥ Tää oli kyllä tosi hyvä ja monipuolinen goodiebag, muutamiin tuotteisiin oon ihan rakastunut, kuten noihin Herbinan tuotteisiin ja Ekopharmaan :) Olisin kyllä itsekin toivonut, että ne olisivat tuoksuneet paremmilta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, vihdoin!:) Ihana kuulla, että tykkäsit kassista ja että löyty mieluisia tuotteita <3 Samaa mieltä sun kanssa tuosta tuoksusta..

      Poista
  10. Mä testasin mielenkiinnolla myös molempia puhdistusvaahtoja katsoen kumpi on tehokkaampi. Mielestäni tuo Herbinan oli oikeasti paljon tehokkaampi kuin Ekopharman ja sen vuoksi Herbina pääsi nyt ensin kulutettavaksi;) Kunhan se loppuu, pääsee Ekopharman puhdistusvaahto käyttöön varmasti:)
    Mun kasvovesi vetelee myös viimeisiä että Ekopharman kasvovesi pääsee myös käyttöön kunhan vanhan vakioni kulutan, ei kyllä ehkä samaan aikaan kun puhdistusvaahto mikä on vähän harmi:D Hauska olisi käyttää samaa merkkiä yhtä aikaa.

    Mä pian pääsen kirjoittamaan myös näistä tuotteista ja en malta odottaa<3 Vaikken oo monia vielä testannutkaan kun odottelen että käytän samantyylisiä edellisiä tuotteita poies:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä sun kanssa, Herbina on tehokkaampi ja tykkään sen tuoksusta myös enemmän :) Mä oon nyt tosiaan käyttäny molempia :D
      Jep totta, olishan se kiva käyttää samaa merkkiä samaa aikaa, mutta ehkä hetken aikaa kerkeät käyttää niitä samaa aikaa?:)

      Jee kiva juttu, odottelen jo sun postausta! <3v

      Poista
  11. Mun oli pitänyt jo ikuisuus jo ostaa Hurraw! huulirasva ja olin iki onnellinen, kun omasta goodie bagistani paljastui Hurraw! huulirasva ihanan banaanin makuisena. Ostan ihan varmasti uuden heti, kun tuo loppuu. Lisäksi tykkäsin tosi paljon Herbinan huulikiilloista. Ne jättävät huulet kauniin sävyisiksi ja ihanan pehmeiksi. :)
    Odotan innolla myös uuden iho putsarin testaamista. Ihana goodiebag kaiken kaikkiaan.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, tosi kiva kuulla, että tuli semmoinen tuote jonka ostoa muutenkin mietit :) Nuo Hurrawin huulirasvat ovat kyllä hyviä! Samoiten nuo Herbinan, niissä on vielä ihana tuoksukin <3 Ihana kun tykkäsit goodie bagista! :)

      Poista
  12. Mä oon ihan ehtiny jo unohtaa nuo Hurrawin tuotteet! Ne oli kyl ihan sikahyväntuoksuisa! Pitääpä käydä ostamassa ittellekin tuollainen kun seuraavan kerran keskustaan menee :D

    Kivoja tuotteita muutenkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja myös kosteuttaa huulia hyvin :) Kiva kun muistit Hurrawin jälkeen! Jep, oli kyllä tosi kivoja tuotteita:)

      Poista
  13. Oi mitä ihania tuotteita <3 Mossa, Hurraaw ja Organic shop ovat olleet käytössäni jo jonkun aikaan ja ne ovat ihan parhaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!<3 Ja kiva, että on tuttuja tuotteita :)

      Poista
  14. vautsi ompas paljon kivoja juttuja ollut noissa goodie bageissa! :)

    VastaaPoista
  15. Hei tuo goodiebagin sisältö oli musta aivan ihana!<3 Laverasta pakko sanoa sen verran, että en oo koskaan käyttänyt mitään noin hyvää silmänympärysvoidetta kun toi, siitä tuli niin ihana hehku!<3 Oli pakko mennä ostamaan se puteli kaupasta, vaikka vähän hintavampi olikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olikin! <3 Juu mäkin oon testannut tuota silmänympärysvoidetta ja sen voisi kyllä ostaa ihan täysikokoisenakin, niin hyvä tuote se on :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥