tiistai 24. lokakuuta 2017

Muistoja Wienistä, Bratislavasta sekä Tukholmasta

Heippa! Mä rakastan kaikkia erilaisia kuvakollaasi postauksia ja siksi niitä on luvassa myös mun blogissa sekä tietenkin pienet selitykset kuviin!😊 Joten nauttikaa kuvista ja kertokaa vaikka mikä oli teidän lempikuva!
Kaunis ravintola Wienin eläintarhassa.
Siis niin suloinen pingviini!🐧 Rakastan pingviinejä ja haaveilen niiden auttamisesta vapaaehtoistyön merkeissä.
Iloisena Wienissä, ihastuin siihen ensisilmäyksellä.
Ihana pandan poikainen oli kiipeillyt puuhun ja oli siellä niin hassun näköisesti🙊
Niin kaunista! Tuollaiset puutarhat ovat mun mieleeni.
Palatsilla. Tuo oli vaan niin upea! Ja no tykkään mä tuosta mekostaki😊
Rakas💕
Stadparkista, josta ei ole kuin muutama kuva näkynyt blogissa. Vähän kuin New Yorkin Central Park!
Tämänkin Stadparkissa, hienon näköistä.
Kivuttiin kirkon huipulle ja hienot näkymät oli!
Hienoja rakennuksia, näitä riitti.
Poseeraamista😄
Linkin Park on aina ollut mulle hyvin rakas yhtye ja Chesterin kuolema kosketti mua paljon. Hienosti tehty nuo kuvat mun mielestä.
Niin niitä rakennuksia..😃
Ja kirkkoja! Siis niin upeita, kauniita, hienoja, en kestä😻
Ylemmän kirkon käytävä, tykkään tästä kuvasta.
Graffitteja Wienissä. Näitä löytyi ihan kaupungin keskustan vierestä.
Parasta matkaseuraa😘
Nam mitä drinkkejä! Wienissä sai kyllä vaikka mitä hyviä drinkkejä, kannattaa maistaa.
Kukkia Bratislavasta. Mä ihastuin myös Bratislavaan😍
Helsinkikin löytyi😉
Vaalenapunaiset rakennukset on rakkautta!
Kiva linna Bratislavassa ja sinne oli myös kiva kipuaminen😏
Jälleen upea palatsi ja kukkia🌸
Tässä otin myös asukuvia, tuollaiset portit ja patsaat on jotenkin tosi hienoja!
Belvederen palatsi oli mun lemppari nähtävyyksiä Wienissä.
Praterin huvipuistosta. Harmittaa kun ei menty tuohon Zombie Zoneen. Zombifanina mä olisin halunnut, mutta jäi kokematta.
Huvipuisto oli täynnä toinen toistaan hurjimpia ja värikkäämpiä laitteita😊
Lempi nähtävyys Wienissä💜
Tukholmassakin hymyilytti. Nuo kujat on mun mielestä tunnelmallisia!
Tää ovi näyttää kun sillä olisi silmät ja suu/nenä😀
Nam mitä jugurttijäätelöä! Tuohon sai siis itse laittaa jäätelöä sekä erilaisia lisukkeita ja hinta meni painon mukaan. Tosi herkullista😛
Tukholma ja sen ihanat rakennukset!
Laulava mies.
Mukavaa viikkoa kaikille!💜 Lähiaikoina olisi tulossa postausta Amsterdamista, jostakin ihan muusta kuin matkailusta sekä ostospostausta Wienin shoppailuista😙

22 kommenttia:

  1. Vähänkö mahtui paljon kaikkea ihanaa tähän postaukseen! Upeita kuvia 😍 Niin paljon ihania rakennuksia kyllä ja hitsit oon kateellinen frojosta, sillä se on ihan mun lempi herkkuja, mut ei täällä Suomessa oo mitään hyviä paikkoja 😭
    Linkin Park on mullekin aina ollut tosi rakas yhtye, se oli mulle niin pitkään mun suosikki. Itsellenikin oli tuo Chesterin kuolema iso juttu, mutta upea kuva tehty❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mietinkin just että eikai tullut liikaa kuvia :D Mutta kiitos paljon! <3 Nuo rakennukset on kyllä ihania ja tuo jääteöä niin hyvää! :) Ei muuten ookkaa enää, joskus oli se Frozen yogurt tai vastaava! Ihana kuulla, että sullekkin Linkin Park on rakas yhtye. Tuo kuolema järkytti muakin :(

      Poista
  2. Oi mitä kuvia ja kauniita vanhoja rakennuksia <3 Uskomatonta, että tuo ensimmäisen kuvan upea katto kuuluu ravintolalle, olisin veikannut jotakin linnaa tai kartanoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! <3 Vanhat rakennukset taitaa olla meidän molempien suosikkeja :D Juu munkin mielestä se on jotenkin uskomatonta, kun menin sisään tuohon ravintolaan olin iha ihmeissäni! :D

      Poista
  3. niin paljon niin kauniita kuvia, näissä silmä lepää <3 hirmuisen vaikea valita yhtä lempparia, kun tykkäsin kaikista! mutta jotenkin erityisesti jäi mieleen kuva susta kukkamekossa sekä ihana pikku panda <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)<3 Tuo kukkamekko on kyllä tosi kiva sekä tuo panda niin suloinen :D<3

      Poista
  4. Niin upeita kuvia, jälleen kerran ♥ Niin suloinen toi pingviini kuva! Tuolla huvipuistossa olisi niin mahtava päästä ihan vaan vaikka käymään, koska en oo mikään hirveä hurjapää mitä laitteisiin tulee :D Edellisestä Tukholman käyntikerrasta onkin jo jonkin aikaa, joten sinne haluaisin mennä taas pitkästä aikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Pingviinit on niin suloisia :D Tuolla huvipuistossa oli paljon myös semmoisia ei niin hurjia laitteita, ihan varmasti tykkäisit :) Kannattaa kyllä mennä Tukholmaan, siellä on aina mukavaa!

      Poista
  5. Joo Niina näitä lisää!! Ihanan tämmönen rento, niin rentoa luettavaa kun joka kuvassa oli sellainen lyhyt ja yimekäs kuvateksti. Mä tykkään himona katsella kuvia ja vieläpä matkailusta (ylläripylläri) ja nyt tajusin että teksti välillä pilaa sellasen tunnelman, tietysti siis haluan lukea myös matkoista blogeissa pidemmin mutta että myös tällainen posaus, ehdottomasti pitäis joka kohteesta olla vielä tällainen photodiaryn tyyppinen lyhyellä ja ytimekkäällä tekstillä! Pitää itsekin pitää mielessä tästä lähin että tekis photo diaryt lyhyillä teksteillä koska tää vaan oli tosi ihana selata ja katella näitä ihania maisemia;) Ja joo siis toi kakkos kuvan pingviini, se sai mut niin hymyilemään. Näyttää niin hassulle ja söpölle ♥ Ihana haave sinulla, nuita voisi todellakin auttaa vapaaehtoistyön merkeissä.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva, pitää siis tehdä tuleviltakin reissuilta näitä! :) Mä tykkään myös, että on rentoa postausta välillä sekä lyhyistä teksteista. Tälläisiä postauksia olisi kiva lueskella enemmänkin sekä tietenkin tehdä :D Tykkäsin sunkin photo diaryistä <3 Vähäsen pitää olla tekstiä, että lukijat vähän tietää mistä mikäkin kuva on ja on se kiva kertoa jotakin kuvasta :) Tuo pingviini on niin suloinen :D<3 Juu mä oon sitä miettinyt aina välillä, se vaan vaatisi paljon rahaa sekä tietenkin myös aikaa :)

      Poista
  6. Niin ihania kuvia taas ♥ Noi kaikki talot, varsinki tuo värikäs talo on ihan mun lemppareita :) Myös kuvat susta on kauniita, näytät niin onnelliselta ♥ Rakastan Tukholmassa tuota Frozen Yoghurt Factorya, siellä on aina pakko käydä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Tuo värikäs talo oli kyllä niin hieno!:) Oii kiitti, ihana kun se välittyy myös ruudun toiselle puolelle! Mäkin tykkään siitä, nam :p

      Poista
  7. Tosi hienona nää kuvat kyllä! =) Vitsit miten alko tekeen mieli jogurtti jätskiä ton kuvan vuoksi =D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Toi jugurtti jäätelö on niin hyvää!

      Poista
  8. Wien oli kyllä upea paikka ja Itävalta muutenkin. Tuo eläinpuisto pesi Suomen eläinpuistot mennen tullen.
    Ps. blogissani on menossa mahtava arvonta vink vink ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! <3 Ja tuo eläintahra oli kyllä parempi kuin Suomen :) Kävin osallistumassa!

      Poista
  9. Aivan upeita kuvia! <3 Vautsi vau, sä kyllä osaat taltioida niin kauniita maisemia ja yksityiskohtia kameralle, että olen oikeastaan aika kateellinen :D Tuo Chesterin kuva tuossa seinällä Conchitan vieressä on aivan ihana, olisi kiva nähdä tuokin omin silmin :( Tulin jotenkin tunteelliseksi, koska Linkin Park on mullekin ollut todella kauan hyvin rakas bändi... Onneksi nappasit kuvan tuosta graffitista <3

    Enkä osaa sanoa lempikuvaa, koska tykkään näistä kaikista niiiiin paljon *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos paljon!!<3 Oon otettu! Tuo Chesterin kuva oli kyllä niin koskettava jotenkin :(<3 Ihana kuulla, että on muitekin kenelle Linkin park on rakas bändi :) Ihana kun tykkäsit kuvista!

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥