torstai 22. marraskuuta 2018

Aika sanoa hyvästi

Ehkä joku onkin huomannut ettei mua ole näkynyt blogimaailmassa hetkeen. Olen pohtinyt asiaa jo pidemmän aikaa ja tehnyt päätöksen lopettaa bloggaamisen. Yleensä nämä päätökset ovat vaikeita ja surullisia, mutta mä oon vaan helpottunut ja iloinen, että päätin lopettaa bloggaamisen. Joskus ajattelin etten koskaan lopeta bloggaamista! Toisin kävi.

Elämäntapamuutoksen myötä olen alkanut harrastamaan yhä enemmän liikuntaa ja lisäksi mulla on niin paljon koulujuttuja sekä käyn vielä töissäkin, joten aikaa ei ole. Ja vaikka olisikin, haluan enemmin vain olla, lukea kirjaa tai ihan mitä muuta tahansa.

Matkustan edelleen samalla tavalla kuin ennenkin, se ei tule muuttumaan. Mun matkoista kirjoitan enemmän Instagrammissa. Lisäksi aina voi tulla laittamaan mulle viestiä, jos haluaa matkailusta jutella tai mistä tahansa.

Tämä blogi on ollut mulle todella rakas ja musta on ollut niin ihanaa jakaa tänne elämäni tärkeistä reissuista juttuja. Musta on ollut aina niin hienoa kuulla kuinka oon inspiroinut joitakin ja jakanut hyviä vinkkejä! Eikä niiden tarvii vieläkään loppua. Lupaan kirjoittaa kaikkea mukavaa Instan puolelle!


Kiitos paljon teille kaikille, jotka ovat blogiani lukeneet. Jokainen kommentti on merkinnyt mulle paljon. Eniten olen kiitollinen mun ihanista ystävistä, joihin olen täällä blogimaailmassa tutustunut! Kiitos vielä ihan kaikesta ja ihanaa jatkoa kaikille!

12 kommenttia:

  1. Voi eiii, mä huudahdin kun tätä luin :( Ymmärrän toki ja mulla on ollut vähän sellainen kutinakin, kun ei oo sua tosiaan näkynyt täällä blogin puolella. Harmittaa vietävästi, sun vinkkipostaukset ovat olleet ihan superhyviä, mukava ollut lukea teidän matkoista ja sun pohdinnoista matkusteluun liittyen. Luin pari päivää sit sun postaukset jopa Berliinistä kun sinne tosiaan lähdemme :D

    Mukava kuulla että instassa pysyt, pitää ehdottomasti muistaa alkaa aktiivisemmaksi kommentoijaksi siellä, kun moni lopettanut bloggaaja joita oon kommentoinut joskus tiuhaan, ovat vain siellä ja sillälailla saa niin saotusti hyvin yhteyttä pidettyä yllä samalla tyylillä kun blogin kommenttiboksissa 8)

    Kiitos oikein ihanasta blogista, tätä oli ilo seurata! Ja instassa jatkuu ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :( Vinkkejä voi aina kysellä multa ja koitan myös Instaan laitella silloin tällöin vinkkejä :) Ihanaa, kun oon tykännyt! Ja sun kommentteja on aina ollut ilo lukea ja muutenkin tutustua suhun <3 Joten kiitos itsellesi kaikesta!

      Poista
  2. Mä oonkin kaivannut sun postauksia, mutta ymmärrän täysin ♡ Joskus täytyy tehdä niin kuin oma sydän sanoo ja oon varma että teet oikean päätöksen. Ja pääseehän tänne takaisin kuitenkin aina ;D Onneksi on just Ig, mistä voi seurata sun reissuja kun oon niin tykännyt elää mukana sun reissuissa! Ja mehän nyt nähdään jatkossakin joka tapauksessa ♡♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Elli! <3 Kyllä tämä on oikea päätös ja onneksi on kuitenkin muu some, jossa voi seurailla sitten :) Ja jep onneksi! <3

      Poista
  3. Sun blogia on ollut ihana seurata, otat niin upeita kuvia<3 Mutta ymmärrän kyllä sun päätöksen lopettaa bloggaamisen, välillä se pöyrii omassakin mielessä :) Onneksi sun juttuja voi kuitenkin seurata instassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Jep, onneksi on kuitenkin muut somet vielä :D

      Poista
  4. Arvelinkin jotain tällaista ja itse asiassa mun piti tossa viime viikonloppuna laittaa sulle viestiä, että ootko lopettanut bloggaamisen, mutta se sitten jäi. Sun päätös lopettaa bloggaaminen kuulostaa pelkästään oikeelta ja tästäkin postauksesta välittyy sellanen onnellisuus :) Kiitos ihanasta blogista, täältä oon saanut niin paljon vinkkejä matkajuttuihin liittyen<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :/ Ihana kuulla, että oot tuota mieltä :) Kiitos Linda! <3 Kiitos myös itsellesi kaikesta!

      Poista
  5. Voi että, harmittaa kyllä, että sun postauksia ei jatkossa pääsekään lukemaan - oot kyllä lukeutunut mun lemppari bloggaajiin jo pidemmän aikaa! Mutta ihan oikean päätöksen olet tehnyt, jos siltä tuntuu, että bloggaaminen ei enää anna samalla tavalla, kuin ennen. Ajanpuute blogin suhteen vaivaa kyllä itseänikin... mutta pitääkin siirtyä instagramin puolelle sua seuraamaan siis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii ihana kuulla! Sullakin on ollut niin ihana ja mielenkiintoinen blogi <3 Aika on kyllä sellainen asia mistä haluan pitää kiinni, se on mulle tosi arvokas asia :) Juu mä aloinki heti seuraamaan sua Instassa! :D<3

      Poista
  6. Sun blogia on kyllä ollut todella kiva seurata, mutta ymmärrän täysin, että teit tämän päätöksen. Onhan se ihanaa, että nyt ei tarvitse stressailla siitä, milloin olisi aikaa kirjoittaa jokin postaus, vaan nyt voit ihan vain olla ja keskittyä niihin tärkeimpiin juttuihin elämässä :) Kiitos tästä yhteisestä blogimatkasta ja hyvää jatkoa myös sulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Kiva kuulla :) Jep ihan totta! Kiitos paljon itsellesi <3

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥