keskiviikko 14. syyskuuta 2016

My favourite traveling quotes

Heii ihanat! Mulla on ollut pitkään mielessä koota teille mun lempparisitaatteja ja vastaavia liittyen matkustamiseen! :) Nää kaikki sopii aika hyvin muhun ja tykkään kaikista tosi paljon. Voi olla, että teen vielä toisenkin osan jossain vaiheessa. Ja ehkä huomasittekin, että mun blogi on saanut hiukan uutta ilmettä! Iso kiitos Sofialle tästä kun teki mulle näin kivan ulkoasun♥ Kerrankin voi oikeasti olla tyytyväinen tähän :) Mutta nyt itse asiaan!
Tämä on niin totta. Mulla on tarkoitus matkustaa niin moneen eri paikkaan kuin voin ja siksi en mene helposti samoihin paikkoihin uudelleen paitsi Englantiin. Haluan käydä mahdollisimman monessa eri maassa ja paikassa. Oon aika kova tekemään töitä, että saan rahaa matkustamiseen, mutta osaan myös ottaa lomaa ja vapaata matkoja varten!
Mun unelma. Vaikken ole vielä kovin monissa paikoissa matkustanut, niin kuten aikaisemmin sanoinkin on mulla tarkoitus matkustaa niin moneen paikkaan kuin mahdollista!


Tämä on myös mun oikeestaan suurin unelma. Lopettaa työt, ottaa rakas mukaan, pakata vähäset kamat matkaan, ostaa matkalippu ja jäädä sille tielle joksikin aikaa. Tuo vika kohta ei kyllä pidä paikkaansa, koska mun koti ja perhe on aina täällä, mutta esim puoli vuotta viettäen noin olisi ihanaa. Voisi myös tehdä tuon yksin ja aionkin toteuttaa tämän unelman vaikka se vaatisi mitä. Vaikka rakastan unelmointia, en halua aina vain unelmoida vaan myös toteuttaa ne hulluimmatkin unelmat.
Tätä en osaa jotenkin selittää niin miten sen oikeasti ajattelen. Mutta yritetään! Mä oon kova eksymään matkoilla ja ihan täällä Suomessakin, mutta samalla löytää itsestään(ja rakkaastaan) aivan uusia puolia. Googlemap on ihan paras keksintö sekä Soneran liittymä, mutta sitten kun oikeesti lähdetään pidemmälle missä ei puhelin välttämättä toimiikkaa voi olla aika mielenkiintoista.. Sitä odottellessa ;)
Niin perus quote kun vain voi olla liittyen matkustamiseen. Mutta toisaalta tämä on varmasti monen kohdalla hyvin tottakin. Ja yksi syy miksi käytän suurimman osan rahoistani juuri matkustamiseen. Se saa mut elämään, onnelliseksi ja ihan kirjaimellisesti rikastuttaa mua. En oo yhtään sama ihminen kuin ennen sitä kuin aloitin matkustamaan. Eikä meidän parisuhde ole entisensä. Kaikki on muuttunut hyvin positiiviseen suuntaan!


                                                                        Kuva täältä.
Haha minä :D Tätä ei niin tarvii selitellä, mutta kyllä nuo kaikki on ihan mun lemppareita matkustamisen lisäksi :) Etenkin matkustamisen ajattelu ja puhuminen siitä. Myös erilaisia leffoja kuten James Bondeja on kiva katsoa ihan uusien matkakohteiden takia. Blogeja tulee luettua aika paljon ja olisi mukava myös lukea enemmän kirjoja liittyen matkustamisen. Kahvi, no kukapa ei kahvista tykkäisi?
Tässä on yksi tatuointi(wanderlust) minkä haluaisin ottaa, mutta se taitaa olla aika yleinen tatska eikä siksi ehkä se mun juttuni. Mutta kyllä mulla on sydämessäni ja mielessäni todella vahva tahto matkustaa. Matkustaisin ehdottomasti enemmän ja kauemmas jos olisi enemmän rahaa ja aikaa. Mutta onneksi on vielä koko elämä aikaa!

Mitkä ovat teidän lempisitaatit liittyen matkustamiseen ?:) Löytyikö jotain samoja?

18 kommenttia:

  1. Ihania sitaatteja ja pystyin moneen samaistumaan itsekin :) Mun yksi unelma olisi päästä edes pariksi kuukaudeksi matkustamaan johonkin ja kiertämään eri paikkoja - mieluiten Aasian ja Australian suunalle :) Toki haluan Eurooppaakin nähdä enemmän ja Jenkeissäkin kokea muita paikkoja kuin Nykin ja Miamin.

    Matkustaminen on ihanaa, mutta aina sitä myös palaa mielellään takaisin kotiin :D Nytkin itse asiassa jo odottelen huomisiltaa, kun meidän lento lähtee kohti Suomea, mutta ei varmaan mene kovin kauaa kun alan jo suunnitella seuraavaa matkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla!<3 Ja juu tuo sama on myös mun unelma, just Australia olis ihana :) Ja Euroopassa on kyllä niin paljon kaikkia mahtavia kohteita! Ja Jenkeissä myös ;)

      Tuo on kyllä totta, mutta mielellää sitä on reissussa :D Ja juu ei siinä kauaa mee kun uusi matka on jo suunnitteilla :)

      Poista
  2. niin ihania sitaatteja kaikki! ♥ kaikki matkustus quotet on niin kivoja, niin inspiroivia! näitä lukiessa iski kauhee hinku päästä reissuun, oon matkustellut ihan liian vähän. voi kun siihen olisi useammin mahdollisuus budjetin sekä töiden/koulun suhteen. matkustelu on niin parasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!<3 Ja totta, tykkään tosi paljon aina lueskella ja katsella näitä! :) Ymmärrän kyllä, mutta pääset varmasti vielä matkustelemaan<3 Ja niin on!

      Poista
  3. Matkustaminen on ihanaa <3 Tänä vuonna on pakko keskittyä pariin muuhun projektiin, mutta ensi vuonna aion matkustella enemmän! Kaikkia kivoja kohteita on luvassa...mm. Irlantiin haluan ystäväni luokse kyläilemään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, niin on!<3 Ja kiva kuulla:) Irlantiin olisi kyllä ihana päästä!

      Poista
  4. Tosi ihana ulkoasu sulla nyt! ♥ Ja ihana postauskin, kivan erilainen :) Tää sun blogi pahentaa mun matkakuumetta joka kerta vaan enemmän ja enemmän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!<3 Kiva ku tykkäsit postauksesta, tää oli semmonen minkä oon pitkään halunnut toteuttaa! Ja uskon, että pahentaa:D Mulla se on kokoajan päällä haha:)

      Poista
  5. Mä tutkin pinterestiä suunnilleen joka ilta ja etin sieltä kaikenlaisia sitaatteja ja tää on musta kaikista ihanin " home is not where you are from, it is where you belong. Some of us travel the whole world to find it, others find it in a person". Ei nyt ehkä niin matkustamiseen liittyvä, mutta sinneppäin, joka tapauksessa tuo lause on todella ihana niinkun nämä kaikki sun laittamat myös, eniten tykästyin tuohon kolmanteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munki pitäis alkaa hyödyntämään Pinterestiä, monet kehuneet sitä!:) Tuo sitaatti on kyllä ihana minkä laitoit <3 Kiva kun tykkäsit, tuo kolmas on kyllä nii paras :D

      Poista
  6. Inspiroiva postaus ja ihanasti olet kertonut mitä matkustaminen siulle tuo sekä mitä se siulle merkitsee. <3 Voin samaistua hyvin, matkustelu on ihanaa ja olisi mukavaa joskus lähteä ulkomaille asumaan joksikin aikaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos kovasti!<3 Ihana ku tykkäsit ja pystyt samaistumaan :) Ja totta tuo ja ihan unelma olis asua ulkomailla <3

      Poista
  7. Mulla ei sinänsä ole mitään omaa lempisitaattia, joka liittyisi matkustamiseen, koska löydän todella monet lainaukset erittäin inspiroivina :) Näistä ehkä inspiroivin oli tuo toinen kuva, muita tuntuu näkevän nykyään ehkä vähän liikaakin joka paikassa, vaikka kivoja nämä loputkin ovat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, inspiroivia sitaatteja on kyllä niin paljon! :) Tuo toinen on kyllä niin ihana :) <3 Mä en itse oo näitä nähnyt juuri missään paitsi muutamaa :D

      Poista
  8. Ihania sitaatteja, voisin yhtyä näistä jokaiseen! Olen monesti miettinyt matkustamista ja aina tulen siihen tulokseen, että kyllä se vaan on kohde, johon haluan rahani laittaa. Siitä saa niin paljon voimaa tavallisen arjen pyörittämiseen ja on niin rikastuttavaa nähdä uusia kulttuureita! Ihana postaus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä ihania, kiva kuulla että voit samaistua :) Ja mulla on sama juttu! Haluan käyttää juuri matkustamiseen rahani, se antaa niin paljon voimia <3 Kiitos paljon, ihanaa että tykkäsit :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥