tiistai 31. lokakuuta 2017

5 asiaa..

Heippa! Eilen palattiin Amsterdamin reissusta ja oli kyllä mukava irtiotto arjesta. Tänään postailen kuitenkin teille jostakin muusta kuin matkustamisesta, vaikka kyllä se tässäkin postauksessa on mukana👍 Kun näin tämän postauksen Katan blogissa halusin heti tehdä tämän! Mun mielestä tälläisiin kysymyksiin on kiva vastailla. Toivottavasti tykkäätte!💜

5 maata, joissa olen käynyt...
Iso-Britannia
Usa
Kroatia
Tanska
Unkari

5 hajuvettä, jotka olen omistanut...
Christina Aguilera
Christina Aguilera By Night
Escada Fiesta Carioca
Escada Turquoise Summer
Beyonce Heat

5 paikkaa, jossa olen asunut...
Malmi
Meri-Rastila
Vuosaari
Itäkeskus
Etelä-Helsinki
5 ruokaa, josta pidän...
Lohifile
Kasvishamppari
Kasviswokki
Salaatit
Pastat

5 mieleenpainuvaa päivää... 
Mun ja Joonaksen ensitapaaminen
Valmistuminen peruskoulusta
Omaan kotiin muuttaminen
Kun sain ensimmäiset chinchillani
New Yorkin ensimmäinen päivä kun tajusin, että mun unelma on vihdoin totta

5 tapahtumaa/päivää, joita odotan tällä hetkellä...
Tulevia reissuja
Bloggajien pikkujouluja
Vastausta pääsenkö kouluun
Kahden lempibändini keikkoja eli Hollywood Undeadin ja 30 Seconds To Marssin
Hierontaa ja kampaajaa

5 asiaa, mitä en ole koskaan...
Käynyt Aasiassa, Etelä-Amerikassa tai Australiassa
Kokeillut mitään extremeä kuten laskuvarjohyppyä
Omistanut ajokorttia
Käynyt kasvohoidossa
Syönyt mitään erikoisia ruokia kuten krokotiilia, aivoja jne.
5 kiinnostavinta urheilulajia...
Jalkapallo
Jääkiekko
Salibandy
Luistelu
Uimahypyt

5 unelmaa...
Matkustaa maailman ympäri ja mahdollisimman paljon muutenkin
Päästä opiskelemaan
Mennä naimisiin
Tehdä vapaaehtoistyötä tai muuta työtä ulkomailla
Pysyä terveenä ja elää onnellista elämää

5 random asiaa itsestäni...
Oon todella ahkera ja rakastan tehdä paljon töitä. En osaa levätä enkä rentoutua ennen kun oon oikeesti ahkeroinut paljon töissä tai kotona  Tästä johtuu sitten, että väsyn myös helposti ja olen kiireinen.
Mulla on aina joku uusi projekti menossa itseni tai elämäni kanssa. Liittyen ehkä vähän tuohon aikaisempaan. Nyt esimerkiksi aloitin opiskelemaan ruotsia netissä.
Rakastan leffoja ja sarjoja! Sekä lukemista. Niille on jäänyt ihan vähän aikaa, mutta ne on mun semmoinen tapa oikeesti rentoutua.
Syön joka päivä vitaamineja sekä juon Aloe Vera juomaa. Ja toimii, oon paljon pirteempi niiden ansiosta.
Sisustaminen on mun uusi inhtohimo ja meidän koti on juuri niin meidän näköinen.

Kivaa viikkoa ja palaillaan taas reissupostausten kera!💗

32 kommenttia:

  1. Ai sullakaan ei oo ajokorttia :D Mä saan ihan viikottain kuulla poikaystävältäni, että voisinko jo pikkuhiljaa mennä sinne autokouluun, kun hän ajaa työkseen autoa niin ei aina kuulemma jaksaisi sitten vapaa-ajallakin olla ajamassa :D Bloggaajien pikkujouluja odottelen mäkin, ihanaa päästä näkemään teitä kaikkia<3 Ja voisi toivoa, etten tällä kertaa jännittäisi ihan yhtä paljon kuin viimeksi silloin edelliskesänä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ei oo :D Mä haluaisin kyllä joskus sen hankkia! Ehkä sunkin siis pitää mennä ;) Mäkin odotan niitä todella paljon, niin kiva päästä näkemään sua ja kaikkia muita :)<3 Ei tarvii jännittää, tosin kyllä mäkin aina vähäsen jännitän, mutta nyt oot ainakin ennenkin nähnyt osan ihmisistä!

      Poista
  2. Mitää en tiennyt ettei sulla oo ajokorttia!:D Hha en kyllä tiennyt ettei Lindallakaan oo, kylläpä näistä oppii paljon uusia juttuja teistä;D Mä en itse olisi halunnut ajaa koko korttia mutta isäni sanoi että se on todella kannatava, saan olla kyllä iloinen siitä että hän ns pisti minut ajamaan ajokortin, koska siitä on ollut itselle hyötyä niin menneessä kuin varmati tulevassakin:) Mutta ymmärrän sitä ettei jotkut sitä halua ajaa, enhän itsekään olisi.
    Veikkaan että tulevissa pikkujouluissa muuten uskaltaa moni jo viimeksi nähnyt ehkä enemmän jutustella, ja nyt on kiva kun olen esimerkiksi enemmän perillä sinun ja Jasun blogeista, kun sillon en muistaakseni vielä kunnolla ollut tutustunut teihin blogin kautta.:) Itsekin sitä enemmän tuli juteltua just sellaisten tuttujen kanssa että ihan jäi harmittamaan kun ei kaikkien kanssa ehtinyt/uskaltanut tms.:( Nyt en malta odottaa että pääsen näkemäät teitä kaikkia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oppiiki!:D Siis eihän täällä pk-seudulla tarvii korttii, mutta haluaisin kyllä joskus sen hankkia, että vois reissussa vuokrata auton:) Kiva kun kuitenkin hankit ajokortin, ei siitä haittaakaan oo. Mäkin uskon, että uskaltaa ja on kiva kun on nyt tutustunut enemmän blogien kautta toisiimme!<3 Mäkään en malta odottaa pikkujouluja ;)

      Poista
  3. Ihana postaus ja kivaa, tän myötä oppi susta uusia asioita. Ja nää kuvat... Ihania <3

    Bloggaajien pikkujoulut kuulostaa ihanilta, ja tuli niiiiin hyvä fiilis tosta kohasta kuinka New Yorkissa tajusit et unelma on toteutunut *_* <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Saga!<3 Nuo pikkujoulut ovat varmasti kivat ja New york on kyllä rakkaimpia muistoja :)

      Poista
  4. Mullakaan ei ole ajokorttia, vaikka on kyllä suunnitelmissa että hankkisin sen vielä joskus :D Ja ihania kuvia tässä postauksessa!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu mullakin, joskus sen vielä hankin!:D Kiitti :)

      Poista
  5. Nää on kylläihan mun lemppareita, kun näistä aina oppii uutta! <3 Mä niin odotan kans bloggaripikkujouluja! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin!:) Näitä on kiva tehdä ja myös lukea toisten. Kiva kuulla, niin mäkin!<3

      Poista
  6. Niin kiva postaus ja kivat kuvat! :) Tuo keltainen rakennus on UPEA! Siitä voisi tehdä taulun! :)

    VastaaPoista
  7. Olipas kiva postaus ja ihanat syyskuvat :)

    VastaaPoista
  8. Siis nyt on ihan pakko sanoa, että tykkään tuosta sun asukokonaisuudesta ihan sikana näissä kuvissa! Ja kivaa luettavaa tää postaus muutenkin, oppi kyllä uusia asioita susta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos paljon!<3 Mäkin tykkään tuosta asusta. Tosi kiva kuulla :)

      Poista
  9. Olipas hauska postaus, tälläseen en oo aiemmin törmännytkään :D Pitää ottaa tää postausidea ylös, jos jossain vaiheessa tekisin tän omaankin blogiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa!:) Mäkin tykkään tän postauksen ideasta. Olis kiva lukea sunkin vastauksia!:)

      Poista
  10. oho, miten samanlainen maku meillä on hajuvesien suhteen!! :D mulla on ollu varmaan kaikki christina aguileran hajuvedet, kuten myös tuo escadan turquoise summer ja beyoncen heat :D haha, hauska sattuma! ja hyvä valinta alkaa opiskella ruotsia ;) todella kaunis asu sinulla noissa kuvissa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hauska sattuma!:D Mullakin on tainnut olla noiden kahden lisäks vielä semmoinen punertava tuoksu. Nuo on kyllä niin hyvän tuoksuisia!:) Ruotsin opiskelu on kyllä tärkeää ja koitanki oppia puhumaan ja kirjoittamaan sitä paremmin. Kiitos paljon Jenni!<3

      Poista
  11. Todella kauniit kuvat tässä postauksessa! :) Tää haaste on kyllä kiva, katoin jo Katankin postauksessa et oli tosi kiva tietää esim. missäpäin on aiemmin asunut ja missä maissa käynyt. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:) Mäkin tykkään tästä tosi paljon ja näitä on ollut muistakin blogeista mukava lueskella :)

      Poista
  12. Ihania kuvia ja mielenkiintoinen postaus! Äää oot menossa marsseja kattoon... mä oon vieläkin kahden vaiheilla. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Juu oon ollut ennekin kattomassa, se on mun yksiä suosikki bändejä <3 Kannattaa kyllä mennä jos lippujakin vielä on :)

      Poista
  13. Tosi kiva postaus :) jaoit taas kivoja juttuja itsestäs! Pidetään nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä ja toivotaan, että pääset kouluun :) ja voi vitsi miten siistiä oiski päästä maailmanympärysmatkalle. Se on täälläkin ikuisella to-to listalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Kiva kun tykkäsit! Ja kiitti paljon, mäkin toivon tosi paljon, että pääsen opiskelemaan :) Niin oiskin :D

      Poista
  14. Jes, en olekaan ainut, jolla ei ole ajokorttia! :D Siis hyvin usein töissä asiakkaat kysyvät omistanko ajokorttia (enkä tiedä miksi...) ja kun vastaan kieltävästi he kysyvät saman tien ikääni... Mä en vain ole koskaan koennut tarvitsevani sitä, mutta ehkä hankin sen jossain vaiheessa itsekin. Onneksi löytyy kuskeja, jotka voi tarvittaessa kuskailla mua jos tarve vaatii, hahah :D

    Kannattaa muuten lähteä matkustamaan Aasiaan. Oma kokemukseni ulottuu tosin vain Japaniin, mutta olen varma, että tykkäisit kyseisestä maasta. Siellä on aivan ihanaa ruokaakin vielä kaiken muun ihanan lisäksi <3

    Toivottavasti pääset opiskelemaan juuri sinne, minne haluaisit! Suuret tsempit :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et oo!:D Ei monilla nykyään ole, johtuen varmasti siitä ettei sitä tarvitse ja se on melko kalliskin. Aijaa aika hassua, että kysyvät ihan sun ikääsi :D Jep, ihan totta! Mullakin löytyy kuskeja jos on tarvetta auton käyttöön.

      Juu oon suunnittellut lähteväni sinne jossain vaiheessa kun olisi hyvä hetki ja tietenkin rahaa :) Aasia ja Japani kiinnostavat mua paljon.

      Kiitos, mäkin toivon samaa tosi paljon!<3

      Poista
  15. Oi ihania kuvia ja ihania juttuja susta ♥ Paljon löytyi uusia juttuja joita en tiennyt ja oli mielenkiintoista kuulla, että missä kaikkialla oot asunut :) Toivon, että sun kaikki unelmat toteutuvat <3

    Ps. oon copycat ja nappaan tästä ideaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Kiva kun löytyi uusiakin juttuja :) Mä toivon myös samaa! Tottakai säkin teet tän ;)<3

      Poista
  16. Olipa kiva lukea tää postaus sultakin ♥ Ihania kuvia olit myös laittanut tähän!<3 Oot asunut tosi monessa paikassa, en edes tiennyt kaikkia :D Oon aina ihaillut tota miten ahkera sä oot ja jaksat aina tehdä kaikkea :) Mä ite oon niin laiska, että voisin vaan röhnöttää kotona pari päivää putkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, samoin :)<3 Kiitos! Haha aijaa, tuossa noi oikeestaan on missä oon asunu elämäni aikana :D Ahkera nainen oot säkin ja rentoutuminen sekä oleminen on myös tärkeä taito! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥