torstai 22. kesäkuuta 2017

Summer Air

Heippa ihanat!ūüíú Pitk√§st√§ aikaa ajattelin tulla h√∂p√∂ttelem√§√§n ihan vaan kuulumisia kuvien kera joita oon ottanut viime viikkoina. T√§ll√§ hetkell√§ kuuluu oikeestaan ihan hyv√§√§. Olen tehnyt kaikkea mukavaa ja nauttinut kes√§st√§. Mulla ei oikeestaan ollut mit√§√§n erikoisempia suunnitelmia kes√§ksi, koska olen oikeestaan melkein koko kes√§n t√∂iss√§, mutta kyll√§ sit√§ silti kerke√§√§ kaikkea kivaa tekem√§√§nūüėä

Tosiaan mulla loppuivat ty√∂t edellisess√§ paikassa toukokuun lopulla ja pidin sitten melkein kaksi viikkoa lomaa, josta olin puolet Nizzassa. Nyt olen sitten pari kuukautta toisessa vanhusten paikassa kes√§t√∂iss√§ ja pid√§n sitten noin viikon lomaa. Lomalla l√§hdet√§√§n Joonaksen kanssa taas reissuun, mutta siit√§ my√∂hemmin lis√§√§ūüėé Kouluun en p√§√§ssyt t√§n√§ vuonna, joten syksyll√§ yritet√§√§n sitten uudelleen! Aluksi harmitti, mutta en oo luovuttaja tyyppi√§, joten yrit√§n uudelleen. Toisaalta oon tyk√§nnyt olla t√∂iss√§ niin paljon, ett√§ se varmasti on yksi syy miksei harmita niin paljoa. Oon ihan yll√§ttynyt miten paljon tykk√§√§n ty√∂skennell√§ vanhusten kanssa! 
Kes√§ tuntuu menev√§n niin nopeasti ja huomenna on jo juhannus. Mulla ei ole mit√§√§n erikoisempia suunnitelmia, koska oon t√∂iss√§. Mutta ainakin perhett√§ n√§√§n, grilaillaan ja muuta mukavaa. En oo koskaan pahemmin juhannuksesta v√§litt√§nyt, joten mielell√§ni oon t√∂iss√§. Voisin muutamia kivoja juttuja kertoa mit√§ oon kerennyt tekem√§√§n jo kes√§ll√§. K√§ytiin Sofian kanssa Alppiruusupuistossa, jossa suurinosa kukista oli viel√§ nupussa. L√∂ytyi sielt√§ kuitenkin muutama ja saatiin kuitenkin kauniita kuvia. Tuo puisto on mun lemppareita Kirsikkakukkapuiston lis√§ksiūüôÜ Muutenkin on nyt tullut kuvailtua enemm√§n kun on ollut hyvi√§ ilmoja sek√§ kukkia ja muutenkin kaunista. Jasun kanssa k√§ytiin keskustassa kuvailemassa Salkkarikadulla. M√§ oon tuolla useamman kerran k√§ynyt kuvailemassa ja jotenkin nuo talot ovat vaan niin kauniin v√§risi√§! Lis√§ksi k√§ytiin Brooklyn Cafessa, josta saa herkullisia kuppikakkuja sek√§ bageleita, suosittelenūüėč Olin my√∂s todella yll√§ttynyt kun Kaivarista l√∂ytyi viel√§ muutama kirsikkapuu, oli aivan ihana yll√§tysūüėć

Lintsill√§kin on tullut k√§yty√§ ja aion viel√§ k√§yd√§ uudelleen kes√§n aikana perheen kesken. Kyll√§ Tivoli oli niin paljon kauniimpia ja hauskempi paikka kuin Linnanm√§ki, voi ehk√§ johtua, ett√§ Lintsill√§ on tullut k√§yty√§ joka vuosi jo vuosiaūüėĄ Oon my√∂s huomannut, ett√§ nyt on tullut juotua paljon enemm√§n drinkkej√§ ja k√§yty√§ terasilla. Toisaalta mik√§s siin√§, kes√§ on vain kerran vuodessa ja silloin nautitaan oikein kunnolla! Oon my√∂s n√§hnyt perhett√§ni sek√§ heid√§n uutta perheenj√§sent√§√§n pient√§ Saksanpaimenkoiran pentua Robiūüíď
Meill√§ tuli maanantaina Joonaksen kanssa 4-vuotta yhdess√§ūüíĎ K√§ytiin sy√∂m√§ss√§ ja vietettiin aikaa yhdess√§. Aika on mennyt nopeasti ja tuntuu, ett√§ mit√§ pidemp√§√§ olemme yhdess√§ sit√§ parempi meid√§n suhde on. Matkustaminen on kyll√§ muuttanut meid√§n suhdetta my√∂s parempaan suuntaan. On ihana suunnitella reissuja yhdess√§ ja matkustella. Oon joka p√§iv√§ kiitollinen tuosta miehest√§ ja todella onnellinenūüíú

T√§ll√§si√§ kuulumisia t√§ll√§ kertaaūüôä Ihanaa juhannusta kaikille!

14 kommenttia:

  1. Jes, kuulumispostauksiakin on kiva lukea välillä! :) Mä en oo tähän mennessä kerenny oikeastaan mitään sen erikoisempia tekemään. Olin viikon isosena, sitten yksin kotona viikonlopun joka meni oikeastaan kokonaan kavereiden kanssa, kiertänyt "muutamat" rippijuhlat ja eilen käytiin Keskisellä pitkästä aikaa! :) Parin viikon päästä olis tiedossa Helsingin reissua ja samalla nähdään myös muutamia sukulaisia. Hyvää juhannusta myös sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, samaa mieltä :) Ja oothan sä kerennyt vaikka mitä kivaa tekemään! Tuo Helsingin reissu kuulostaa hyvältä, pidä kivaa! Kiitti paljon :)

      Poista
  2. Olipa kiva lukea siun kuulumisia n√§iden ihanien kuvien kera :) ♥ Harmi ettei koulupaikka auennut t√§ll√§ kertaa, mutta tosiaan yrit√§t sitten my√∂hemmin uudestaan! Tuo Alppiruusupuisto n√§ytt√§√§ niin kauniilta paikalta, jossa olisi ihana joskus k√§yd√§ :) Meill√§kin tuli poikayst√§v√§ni kanssa vasta hiljattain 4 vuotta seurustelua t√§yteen - ihan k√§sitt√§m√§t√∂nt√§ miten nopeasti n√§m√§ vuodet ovat menneet! :D Paljon onnea teille ja kivaa juhannusta my√∂s ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!<3 Juu kyllä muakin aluksi harmitti, mutta pitää yrittää vaan uudestaan. Mä tykkään myös tuosta Alppiruusupuistosta, kannattaa käydä siellä jos on mahdollisuus :) Oii, onnea myös teille<3 Aika menee niin nopeasti!:D Kiitti paljon!

      Poista
  3. Voi Niina, tuo otsis sopii sulle niin hyvin <3 Hurjasti onnea vielä tuosta teidän vuosipäivästä, teillä on kyllä ihana parisuhde <3

    Ihana oli myös tämä kuulumispostaus, kiva oli lueskella sun höpinöitä ja katsella noita kesäisiä kuvia <3 Oot ehtinyt tehdä vaikka mitä! Mullakaan ei juhannukseksi ole kummoisia suunnitelmia kun töissä vietän vielä huomisen (ihana 9h vuoro klo 6-15, vaikka vasta klo 21 pääsin tänäänkin, ehh..), mutta ihanaa juhannusta!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäkin tykkään siitä :) Ja kiitos paljon uudelleen <3

      Ihana kuulla kun tykkäsit tästä postauksesta! :) Kaikkea kivaa on tullut tehtyä. Toivottavasti kerkeät viettämään juhannusta kuitenkin jollain tapaa<3 Kiitos :)

      Poista
  4. Olipa kiva taas lukea sun kuulumisia :) Ihania kuvia olit t√§h√§n valinnut ♥ Oli kyll√§ niin kiva k√§yd√§ sun kanssa kuvailemassa, pian taas uudestaan<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :) Ja kiitti paljon! <3 Niin oli sunkin kanssa, mennään taas pian uudelleen :)

      Poista
  5. Musta on välillä ihan kiva lukea tällaisiakin postauksia sulta, saa vähän kokonaisukuvaa siitä, miten sulla on oikein mennyt :) Onnittelut uudesta työpaikasta, toivottavasti tulet nauttimaan siellä työskentelystä! On oikeasti ihanaa, kun on löytynyt sellainen ala, mikä oikeasti kiinnostaa - nimittäin itsekään en päässyt tänä vuonna opiskelemaan, eikä kyllä haittaa yhtään, kun on oman alan vakituinen työpaikka takataskussa. Opiskella ehtii myöhemminkin! :) Nyt nautitaan elämästä ja hankitaan kokemuksia.

    Kauniita kuvia, etenkin tuo susta ja Joonaksesta, jotenkin niin suloisen herkkä! Onnittelut vielä vuosipäivänkin johdosta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, kiva kuulla! :) Mä itsekkin tykkään lukea kuulumispostauksia muiden blogeista. Kiitti, kyllä oon tykännyt olla :D Mutta ikävä on vanhaan paikkaan ja sinne pääsen taas elokuussa takaisin :) Jep, oot oikeessa. On tärkeää, että on löytänyt semmosen alan mikä kiinnostaa, varsinkaan nyt kun ei päässsyt opiskelemaan. Varmasti päästään molemmat jossain vaiheessa opiskelemaan ja sitä ennen on ihan hyvä tehdä töitä! Voii kiitos paljon! <3

      Poista
  6. Ihana oli lukausta pitk√§st√§ aikaa sun kuulumisia. Lopussa mullle tule kunnon awws-el√§mys, nelj√§ vuotta ootte olleet yhdess√§ mik√§ on aivan ihanaa, pitk√§ aika ♥ Onnea teille molemmille siit√§:) Matkustelu tosiaan tuo my√∂s t√§√§ll√§ parisuhteeseen jotain sellaista uutta hyv√§√§ ja parantaa sit√§ ♥ Aivan ihania kuvia Niina t√§ss√§ postauksessa, kunnon kes√§!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva kuulla! :) Ja voii kiitti paljon<3 Neljä vuotta on mennyt niin nopeasti! Ja se on ihan totta, matkustelu tosiaan parantaa parisuhdetta ja saa jakaa kaikkea kivaa yhdessä :) Kiitti, olispa aina noin kesäistä! :D

      Poista
  7. Ihana tällainen kuulumispostaus:) Onnea uudesta työpaikasta! Ja tohon opiskelupaikkaan, niin onneksi syksyllä voi hakea uudestaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos paljon!:) Niinpä, onneksi voi!

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥