perjantai 21. huhtikuuta 2017

New Yorkin shoppailut!

Hello ihanat!ūüíú T√§n√§√§n esittelen teille New Yorkin ostoksistani, joita kertyi ihan kiva m√§√§r√§. Pahoittelen joidenkin kuvien huonoa laatua, olen hiukan surkea kuvailemaan ostoksia ūüėĄ 
Meikkej√§ ja kosmetiikkaa tuli ostettua Nykist√§ melko paljon. Tuo tikkari on kuvassa muuten vain ūüėÉOon tyk√§stynyt Sephoraan ja sielt√§ mukaani tarttui Sephoran puuteri, peiteaine sek√§ pari kulmakyn√§√§. Tuo toinen kulmakyn√§ on ihan tavallinen ruskea, mutta toisessa on kimalletta ja sit√§ on tarkoitus laittaa kulmien alle. Liityin Sephoran kanta-asiakkaaksi ja sain mukaani Tarten poskipunan sek√§ nestem√§isen huulipunan. Nuo on mun kaksi lempparituotetta nyky√§√§n! Lis√§ksi sain Burberryn voiteen, jota en ole viel√§ edes testannut. New Yorkissa oli paljon apteekkeja, joista sai l√§√§kkeiden lis√§ksi mm. meikkej√§ ja kosmetiikkaa ja sielt√§ ostin tuon NYC merkkisen meikkivoiteen, jonka olen kokenut perus hyv√§ksi meikkivoiteeksi. Tuo Wet n Wildin punainen huulipuna on my√∂s apteekista ostettu. Pretty as a peach tuotteet ostin Bath & Body Works liikkeest√§. Tuoksu noissa tuotteissa on ihan taivaallisen hyv√§. Tuohon settiin kuului vartalosuihke, vartalorasva sek√§ k√§sidesi.
Tyk√§styin New Yorkin matkalla kovasti t√§m√§n v√§riseen vihre√§√§n ja muutama t√§m√§n v√§rinen vaate tuli ostettuaūüėä T√§m√§n paidan ostin Rainbow nimisest√§ liikkeest√§ ja se on ollut kovassa k√§yt√∂ss√§, sopii mulle hyvin ja on kivan tuntuinen p√§√§ll√§.
T√§m√§n paidan Charlotte Russe nimisest√§ paidasta ja ostin ihan vain Egyptin reissua varten ja ehk√§ kes√§ll√§ voisin t√§t√§ my√∂s k√§ytt√§√§. Tuo paita on kyll√§ hieno, mutta ehkei ihan arkena tule k√§ytetty√§. Lis√§ksi tuo on aika erilainen paita kuin mit√§ mulla yleens√§ on, mutta sopii kuitenkin yll√§tt√§v√§n hyvin mulleūüėŹ
Matkamuistot ovat ihan parhaita! Olin yll√§ttynyt miten kalliita matkamuistot Nykiss√§ olivat, olen tottunut ett√§ magneetteja saa ihan eurolla, tuolla taisi saada kaksi magneettia 10 dollarilla tai jotain vastaavaa.. Mutta muutama magneetti tarttui mukaani sek√§ postikortteja, joita sai 10 kappaletta dollarilla. Lis√§ksi ostin tuon ihanan uuden lemppari kahvikuppini Century 21:sta sek√§ suklaata. Tuo Taylor Hall ukko saatiin ilmaiseksi kun mentiin New Jersey Devils peliinūüėÄ
Mulla oli hakusessa kev√§ttakki ja etsin t√§t√§ ihan etsim√§ll√§. Ekaksi ajattelin ostaa ihan perus mustan takin, mutta koska tyk√§styin niin paljon vihre√§√§n niin n√§hty√§ni t√§m√§n takin p√§√§tin heti ostaa tuon Burlingtonista. No pitk√§n etsinn√§n j√§lkeen aloin huomata, ett√§ vastaavia takkejahan on kaikkialla.. Ja on my√∂s t√§√§ll√§ SuomessaūüôäMutta mit√§ pienist√§, t√§m√§ takki on juuri t√§ydellinen kev√§√§seen!
Mun jokainen hame ja mekko on lyhyt. Joten oli jo aikakin ostaa maxihame! Tuo hame on niin kiva mun p√§√§ll√§(vaikka kuvaa varten olin laiska enk√§ jaksanut silitt√§√§ūüôé) ja tuo v√§ri on mun mieleen. Ehdottomasti kes√§ll√§ aion k√§ytt√§√§, vaikka ovat lyhyemm√§t hameet enemm√§n mun juttu. Tuon hameen l√∂ysin my√∂s Charlotte Russesta. Sukkiksia tulee aina ostettua ja noissa sukkiksissa on kivaa raitaa kun tarkkaa katsoo. Nuo ostin Century 21:sta ja pakko sanoa, ett√§ ovat 20 dollarin sukkikset jotka sain tyylii jollain 5 dollarilla. Oon muutaman kerran k√§ytt√§nyt ja vaikuttavat kyll√§ kest√§vilt√§.
Nuo kahdet ensimm√§iset housut hommasin ihan vain koska tarvitsen tuollaisia rennompia housuja niin kotiin kuin ulkoiluun. Nuo oli mulla my√∂s mukana Egyptin reissulla ja ajattelin kes√§ll√§ my√∂s k√§ytt√§√§ noita. On nuo olleet jo Suomessakin k√§yt√∂ss√§, ovat nimett√§in niin mukavaa materiaalia, ett√§! Molemmat ostin Burlingtonista edullisesti, olisikohan olleet 5 dollaria per housut. Ja yll√§ri taas vihre√§√§! Nuo housut ovat niin kivat ja olleet ahkerassa k√§yt√∂ss√§. Ainoa miinus on, ett√§ eiv√§t oikein sovi mun vihre√§n takin kanssa. Housut ostin Old Navyn nimisest√§ liikkeest√§. 
N√§m√§ kolme ovat kuitenkin ehk√§ mun lempiostokseni New Yorkistaūüėć Tarvitsin uudet sandaalit kes√§ksi ja hiukan mietin onko noilla mukava k√§vell√§ pidemp√§√§n, vaikka sovittaessa olivatki mukavat. Mun pohdinnat osottautuivat kuitenkin turhiksi, kun nuo olivat mulla k√§yt√∂ss√§ Egyptiss√§ ja olivat oikein mukavat ja kivat sandaalit! Odotan jo kes√§√§ ja noiden k√§ytt√§mist√§. Mulla on muutama ihan kiva lompakko, mutta ihan kiva ei riitt√§nyt ja kun n√§in tuon suloisen lompakon oli se vain pakko ostaa! Tuo v√§ri, rusetti sek√§ lompakon koko tekiv√§t muhun vaikutuksen. Sandaalit sek√§ lompakon ostin Rainbow nimisest√§ liikkeest√§. Koko reissun suosikki ostokseni on kuitenkin tuo reppu! Tuo kuuluu niihin rakkautta ensisilm√§yksell√§ ostoksiin! Tuo on t√§ydellinen juuri mulle, niin mun tyylinen ja niin ihana. Olen k√§ytt√§nyt tuota reppua niin reissussa kuin arjessakin enk√§ usko, ett√§ t√§ydellisemp√§√§ reppua on. Century 21:sta l√∂ysin tuon repun ja sekin oli alennuksessa puoleen hintaan.

Mit√§ tykk√§sitte ostoksista?ūüėä Haluatteko seuraavaksi lukea kuulumisiani vai seuraavista matkakohteista? Mulla on kolme p√§iv√§√§ vapaata ja kaikkea kivaa tulossa, joten toivotan oikein ihanaa viikonloppua kaikille!ūüėė

12 kommenttia:

  1. Toi reppu pisti mullakin heti silm√§√§n n√§ist√§ sun ostoksista :D Aivan ihana! ♥ Mulla on hakusessa joku kiva reppu ja tollasen kelpuuttaisin itselleni kyll√§ milloin vain :)

    Ihana kasa kosmetiikkaa<3 Sephora on kieltämättä hyvin koukuttava kauppa :D Bath & Body Worksistä löytyy ihan superkivoja tuotteita ja ai vitsit niiden tuoksua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo reppu on kyllä vaan niin söpö ja ihana :D<3 Toivottavasti löydät jonkun kivan repun!:) En ole vuosiin käyttänyt reppua ja nyt taas haluan vaan käyttää reppua!

      Mä oon myös tyytyväinen mun kosmetiikka ostoksiin :) Sephora on ihana kauppa, aion tulevaisuudessakin ostaa sieltä meikkejäni. Ja Bath&Body Worksin tuotteet ovat niin ihanan tuoksusia, olisin voinut ostaa ne kaikki!<3

      Poista
  2. voi miten ihania ostoksia, varsinkin nuo vikan kuvan jutut pisti mulla silmään! <3 tosi ihania ja sun näköisiä :) ja hei, maksihame!! hauskaa nähdä sulla sellainen, eli kuvia odotellessa ;) ja en osaa päättää kumpi postaus ensin, uudet matkakohteet kiinnostaa valtavasti mutta niin myös sun kuulumiset <3 pahoittelut kun en oo harjoittelusta, töistä ja koulusta johtuen ehtinyt laittaa viestiä, mutta yritän tänä viikonloppuna ehtiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Nuo viimeisen kuvan ostokset ovat myös mun lempparit :) Kiva kun oot tuota mieltä! Juu pitää kesällä viimeistään ottaa kuvia tuo maxihame päälle, yllättävän hyvin se sopii mulle :D Ja pitää itse tässä miettiä kummasta tekee ensimmäiseksi postausta. Eei se mitään, vastaile kun kerkeät <3:)

      Poista
  3. Oi vitsit mit√§ ostoksia, varsinkin toi reppu ja lompakko ♥ Tuollainen vihre√§ on just nyt my√∂s mun mieleen, en ois ikin√§ uskonut ett√§ tyk√§styisin siihen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Nuo on kyllä ihanat <3 Juu tuo vihreä on mullekki sellainen väri, josta en uskonut innostuvani, mutta nykyään tykkään siitä tosi paljon :D

      Poista
  4. Onpas kivoja ostoksia, tuo viimeisimmän kuvan reppu on kyllä todella ihana! <3 Niin kiva kuosi ja tuo on niin näpsäkän kokoinenkin :) Itsekin etsin tässä jotain vähän hienompaa reppua, saa nähdä tuleeko sellainen jossain vaiheessa vastaan.

    Mä lukisin mielelläni postauksen seuraavista matkakohteista, mutta jään silti innolla odottelemaan, mitä aiot julkaista seuraavaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tuo reppu on kyllä niin ihana ja juuri sopivan kokoinen(mahtuu kaikki tarvittava) <3 Toivon, että löydät jonkun kivan repun!

      Katsotaan tosiaan mistä postailen seuraavaksi ;)

      Poista
  5. Tosi kivoja ostoksia! Omaa silmää miellyttivät etenkin nuo paidat, aivan ihania <3

    http://fiiaelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ja ihana kuulla, että tykkäsit :)

      Poista
  6. Voi miten kivoja ostoksia, tuo rusetti lompakko/laukku on ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, se on kyllä ihana!:)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥