maanantai 10. lokakuuta 2016

Kaunis syksy

Heii ihanat! :) Tänään ajattelin kertoa teille hiukan kuulumisia ja näyttää muutamia kuvia joita oon ottanut Helsingissä tästä kauniista syksystä ja taidan mäkin niissä kuvissa vähän näkyä! Kuvissa näkyy myös herkullinen vohveli, joita saa Voffelista&Kaffelista. Eli vinkkinä jos joku siellä tykkää vohveleista, niin suosittelen lämpimästä Voffeli&Kaffeli kahvilaa, jossa käytiin Jasun kanssa tässä vähän aika sitten :) Sieltä sai niin herkullista vohvelia ja oli muutenkin niin suloinen kahvila :)

Mulla on tosi paljon matka-aiheisia postauksia  mielessä, mutta aion kyllä postailla muustakin! Vielä on hiukan hakusessa tämä blogi, mutta on kyllä tuntunut hyvältä kun bloggailee vain noin kerran viikossa!

Tämä syksy on ollut tosi raskas niinkuin syksyt ovat mulle aina. Mulla oli kuusi viikkoa kestävä työharjottelu ja siihen vielä lisäksi töitä, joten olin ihan poikki. Jotenkin jaksoin tsempata kuitenkin ja työharjottelu sekä näyttö menivät tosi hyvin! Nyt mulla alkaa tänään koulu, joka kestää noin kuukauden ja siinä olisikin sitten viimeinen loppurutistus ja mä oon valmis lähihoitaja:) Mutta mitä mä teen sen jälkeen? En tiedä yhtään.

En tiedä muuta kuin, että aion hakea kouluun ensi syksyksi ja matkustaa. En tiedä mitä teen tuon ns. välivuoden. Haluaisin tehdä oman alan töitä ainakin keikkalaisena ja tässä on vielä vähän hakusessa kaikki. Mutta eiköhän asiat järjesty kun valmistun ja oon saanut vähän mietittyä asioita :)
Niinkuin sanoin, yleensä syksyt ovat mulle aina raskaita, mutta tänä syksynä oon nähnyt jotenkin tämän kaiken kauneuden ihan eri tavalla kuin yleensä. Puut ja maa ovat täyttyneet kauniin värisistä lehdistä, on ollut aurinkoa ja muutenkin vaan niin kaunista ja tunnelmallista! Mutta talvea en odota kyllä yhtään.

Ja ainiin viime lauantaina mulla oli synttärit! Täytin 23-vuotta, hui kamala! Aika menee niin nopeasti etten ole pitkään aikaan enää pysynyt perässä. Voisi sanoa, että oon 23-vuotias ja enemmän hukassa kuin 15-vuotiaana Mutta onnellinen mä olen. Olen viettänyt synttäreitä mun ja rakkaan perheen kanssa, saanut ihania lahjoja ja viikonloppuna ollut juhlimassa Sofian kanssa ♥

Tällästä hiukan sekavaa tekstiä tällä kertaa. Ensi kerralla postailen teille jotain matkajuttuja taas :) Ehkä joka toinen postaus voisi olla enemmän pohdintaa/lifestylea tai muuta ja joka toinen jotain matkajuttuja! Mutta katsotaan tosiaan mihin tämän blogin tie vie.



Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! ♥

22 kommenttia:

  1. Vau miten upeat kuvat!♥ Ihanan syksyinen tunnelma näissä kuvissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Mä tykkään myös juuri tuosta syksyisestä tunnelmasta! :)

      Poista
  2. Ihana postaus, kiva että teet tälläisiäkin ♥ Ollut niin ikävä sun juttuja :) ja nää kuvat, niin upeita ja syksyisiä :) Kiva kuulla, että tänä syksynä oot nähnyt tän syksyn kauneuden eikä kaikki oo tuntunut niin rankalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Ja juu kyllä aina välillä pitää tälläisiäkin tehdä! ;) Voii sua ihanaa :D Kiitti paljon! Tää syksy on ollut niin kaunis <3

      Poista
  3. Kauniita kuvia <3 Joo, työt ja työharjoittelu+koulu on kyl sellainen kombo millä saa ittensä ihan piippuun! D: Tsemppiä sulle hurjasti. Ja heyy onnea paljon sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Ja juu ihan totta, kyllä toi on tosi raskas yhdistelmä! Mutta ei onneksi kestä ikuisuuksia :) Kiitti kovasti Saga <3 :)

      Poista
  4. ihan ekana: nää kuvat on aivan ihania! ♥ hymyilyttää katsoa noita kuvia susta lehtien seassa :* mun on kyllä pakko päästä noita vohveleita maistamaan kunhan tuun seuraavan kerran helsinkiin, nams. sun synttärijuhlinnat kuulostaa oikein kivalta ♥ ja oon niin onnellinen sun puolesta kun harjoittelu ja näyttö meni hyvin, vielä pieni hetki niin sä valmistut!! kyllä asiat lutviutuu itsestään, ja sitten alkaa pikkuhiljaa selvitä mitä haluaa - niin blogin kuin koulun jälkeistenkin asioiden suhteen :) ihanaa maanantaita! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos Jenni! <3 Haha muakin hymyilyttää, on ne vähän hassuja:) Ja heii kannattaa mennä! :) Ne on tosi hyviä ja tuo paikka on ihan Helsingin keskustassa. Mulla oli kyllä kivat synttärit ja oon itsekki onnellinen kun työharjottelu ja näyttö menivät hyvin :) Eikä tosiaan kauaan kun valmistun! Toivon ja uskon myös, että asiat järjestyy kyllä! Ihanaa viikkoa myös sinne <3

      Poista
  5. Vitsit mitä kuvia ♥ ja onnea myöhässä! :)

    VastaaPoista
  6. ihanan syksyisiä kuvia <3 mahtavaa että oot osannut nauttia syksystä ja nähnyt ne kauniit, hyvät asiat :) Ja hei paljon onnnea sulle! <3 ja tosiaan se on pääasia että on onnellinen ja nauttii elämästä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Oon koittanut nauttia nyt syksystä ja hyvin on onnistunut :) Kiitti paljon onnistteluista! Oot oikeessa, pääasia että itse on onnellinen ja nauttii elämästä :)<3

      Poista
  7. Oli ihana lukea sun kuulumisia ja upeita kuvia oot räpsinyt! ♥ Tsemmpiä vielä viimeiseen loppurutistukseen koulun suhteen :) Asioilla tosiaan on tapana järjestyä ja ihan varmasti sullekin vielä selkenee, miten haluat ton ajan viettää ja millaisia juttuja tehdä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Linda, ihana kuulla että tykkäsit !<3 Ja kiitos myös tsempeistä:) Oot oikeessa, asioilla on tapana järjestyä! Kyllä varmasti asiat selkenee ja järjestyy :)

      Poista
  8. Todella kivoja kuvia! Näissä kaikissa on jotenkin niin ihana värimaailma :)

    Myöhäiset onnittelut myös multa! Sitten, kun alkaa vuosia tulla enemmän täyteen sitä vain toivoisi ajan pysähtyvän. Toivottavasti keksit, mitä haluat elämältäsi ja että kaikki lähtis rullaamaan oikeaan suuntaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!<3 Mäkin tykkään näistä kuvista tosi paljon :) Ja kiitti onnitteluista, toivois kyllä ajan menevän hitaammin! Ja enköhän keksi vielä:)

      Poista
  9. Niin ihana fiilis näissä kuvissa! Ja kiva lukea myös noita kuulumisia. Oon myös ihan hukassa ens vuoden kanssa - aina niin halpottavaa kuulla, että muut on myös samassa tilanteessa :) Ja että vaikka on välillä vähän hukassa, se ei haittaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja juu oot oikeessa, on helpottava kuulla jos jollain on vastaava tilanne :) Ja niimpä, ei se niin haittaa vaikka vähän hukassa olisikin.

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥